HÍRARCHÍVUM

2010. 08. 31. | Megérkeztünk!

Sziasztok!

Bár a nyár véget ért, de az emlékek még sokáig élnek. Szeretnék némi ízelítőt adni élményeinkből azoknak, akik nem voltak velünk nyaralni.

Zseniális csapat, zseniális szervezés, zseniális helyszín. Talán ez lenne röviden, de ennél kicsit többet is megér. Augusztus 20-án, a tűzijátékot kihagyva, elindultunk a busszal röpke 19 órás utunkra. Bár az út időben hosszú volt, de a társaság és a táj nem hagyta, hogy bárki unatkozzon. Volt némi pálinkázás (a sofőröknek nem adtunk), volt DVD-zés, leginkább a film vége érdekelne. Kicsit aludtunk, és Bulgáriában ébredtünk. Gyönyörű táj, hegyek, folyók, napkelte. És megérkeztünk Görögországba. A határtól már csak 2 órányi út vezetett Asprovaltáig. 21-én délben, kissé elcsigázottan, kellemesen fáradtan érkeztünk meg a szálláshelyre. A fáradtság ellenére rövid pihenő után elindultunk megmártózni a tengerben. Ekkor ért az egyik legkellemesebb meglepetés: a tenger hihetetlen közel volt. 2 perc séta és már a vízben is voltunk. Az íze! Ez mindig letaglóz! Nyaralás után 2 hétig még sótartót sem akarok látni! Mi, akik a Balatonhoz vagyunk szokva… rémes…, de ugyanakkor hihetetlen jó! Aki járt már a tengernél, tudja mire gondolok.

És elkezdődött a nyaralás. Reggeli későn kelés, finom ételek, napsütés, homok, tenger, hullámok. Jut eszembe a hullámokkal sokan küzdöttünk. Nem csak a gyerekek, de még mi is sokszor földre kerültünk a parton a hullámverésben. (fotó Irénke)

Szaniszló Csabának köszönhetően volt motoros csónakunk is, mellyel medúza vadászatot, búvárkodást, vagy egyszerűen csak csónakázást is szerveztünk. A fakultatív programok is nagy érdeklődésre tartottak számot. Volt, aki a Meteorrákhoz kirándult, voltak, akik nem elégedtek meg a tenger nyújtotta vizes élménnyel és elmentek csúszdaparkba is. Volt, aki a tenyeréből etette a sirályokat a kompról, vagy a kristálytiszta vízben búvárkodott Tassos szigetén.

Egyetlen hiba volt a nyaralásban, az hogy véget ért! Haza indulni nem volt oly felemelő, mint oda. De magunkkal hoztuk az élményeket, melyek örökre megmaradnak nekünk. A buszozástól kissé fáradtan, a napsütéstől barnán (vörösen), a nyaralástól szellemileg kipihenten érkeztünk haza.

Nincs is más hátra, mint már ma elkezdeni azért dolgozni, hogy jövőre 2 hétre mehessünk!

Gyertek velük minél többen! Jövőre még jobb lesz! (Ha lehet ennél jobb?)

Jó munkát és utána nyaralást! (Talán síelni is elmegyünk majd!)

Üdvözlettel!

Sztupinszky Zsolt

Terméktapasztalat

Már a nevében is benne van, hogy gyógynövényeket tartalmaz. Amióta használom észre vettem, hogy nem zsírosodik a hajam, nem kell olyan gyakran mosnom és mintha több hajam lenne. Úgy szoktam használni, hogy rajta hagyom 1-2 percet, utána jól bedörzsölöm és megismétlem a folyamatot. Utána jó bő vízzel kiöblítem és megszárítom. A kifésülés is könnyen megy fényes lesz a hajam tőle. Minden féle hajtípushoz tudom ajánlani. Egyben a faggyúmirigyek működését normalizálja a fejbőrön.

Mamaliga Elisabeta Rozalia, Brasso

NEM ÉRDEMES KIHAGYNIA

Spóroljon havi tízezret a telefonszámlán, és inkább vigye el vacsorázni a családját!

Családi Mobil a Family Businesstől

A kedvezmények arra valók, hogy igénybe vegyük oket, avagy hogyan takaríthat meg évente százezret az okos vásárlással?

Family Business Vásárlói Klub

WEBMAIL

Személyes email postafiókját itt elérheti el.

Webmail

© 2024 Family Business International Kft. Minden jog fenntartva!

H-1153 Budapest Bácska utca 15. Tel.: (+36-06) 70 452 51 00 E-mail: kozpont@family-business.hu